Svenska (Swedish): Välkommen till Safe-forumet

Välkommen!
Det här är ett diskussionsforum om SAFE-nätverket, ett decentraliserat nätverk för lagring och kommunikation som tillhandahåller en säker och effektiv infrastruktur till låg kostnad för programutvecklare och användare.

Var vänlig och läs forumreglerna
Vi förväntar oss att du har kännedom om forumreglerna innan du gör ett inlägg. Den här tråden är till för inlägg på svenska. Var vänlig och skriv på svenska enbart i denna tråd.

7 Likes

Hej och välkommen till SAFE-nätverkets forum.

Den här tråden är en möjlighet för de som vill skriva på svenska för att ställa frågor och diskutera om SAFE-nätverket och dess möjligheter. Det är ett test, och om intresse finns så kan det kanske på sikt utvecklas till fler ämnesrubriker.

Alla känner sig kanske inte helt bekväma med att läsa och skriva på engelska, så här ges en möjlighet att komma med sina funderingar på svenska istället.

Vänligen, var hövlig och snäll, så att vi alla kan trivas här! :slight_smile:

Personligen har jag följt det här projektet under några år, och tycker att det är ett av de mer spännande “krypto”-projekten på gång.

Finns det några andra svenskar här?

5 Likes

Hejsan!

Även jag följer projektet med stort intresse och hoppas att få en säker molnbaserad extradisk direkt i Windows utforskare. Safecoin är väldigt spännande att få utvecklas och förhoppningsvis börja använda :slight_smile:

2 Likes

Jag är av “blandras” men visst talar jag svenska. Det är faktiskt mitt första språk, trots att jag bor i Finland. Somliga rikssvenskar (“vatusvenskar”) skulle väl kalla mig för ett finlandssvenskt mumintroll, fast jag är nog mer lik Snusmumriken. :wink:

1 Like